Ve své práci propojuju zkušenosti z grafického designu, facilitační dovednosti i permakulturní principy.

Od obsahu ke grafice

Na prvním místě je obsah. A také smysl a hodnoty. Až potom můžeme přemýšlet, jak tento obsah zobrazíme.

„Ať každý dostane to, co potřebuje“

Je lepší věnovat trochu času vzájemné diskuzi a vyjasnění všech potřeb, než se rovnou pouštět do díla. Nejčastěji jsou tu tito lidé: klient (který může mít nejrůznější potřeby), zákazník/uživatel, který bude výsledný produkt používat, a nakonec i grafik. Mým cílem je, aby všichni byli spokojení. Jedině tak to všem k něčemu bude.

Tradice je základ

Tradice pro mě znamená orientaci na základní věci člověka. A také inspiraci tím, jak funguje příroda. To nikdy nezestárne. Technologie jsou pouze nástroj, který nám pomáhá věci realizovat.

Vyjádřit nevyjádřitelné

Vizuální nástroje mají obrovskou sílu vyjádřit to, co pomocí slov jde jen velmi těžko. Používám kreativní metody, které pomáhají zobrazit právě tu esenci, podstatu, kterou každý člověk/firma/organizace už v sobě má.

Řád

Vnáším do práce systém. To pomáhá jak nastavit interní procesy, tak i zlepšit čitelnost informací.